Niepubliczne Przedszkole Zaczarowany Domek

+48 (32) 616 40 59

Polityka Prywatności

Polityka prywatności

 Administratorem danych osobowych, których zasady przetwarzania opisujemy w tym dokumencie, jest Spółka Cywilna Zaczarowany Domek z siedzibą w Katowicach Al. Walentego Roździeńskiego 88 a, 40-227, NIP 9542727884, REGON 241990355.

Aby skontaktować się z Nami, należy wysłać wiadomość:

  • Na adres e-mail: Zaczarowanydomek@vp.pl
  • Lub pocztą tradycyjną na adres: Al. W. Roździeńskiego 88a, Katowice 40-227

Zobowiązujemy się do właściwego postępowania w zakresie gromadzenia, wykorzystywania i ochrony danych osobowych. Niniejsza politykę prywatności i plików

Cookiem („Polityka”) określa:

  • Rodzaje danych osobowych, które gromadzimy;
  • W jaki sposób i dlaczego gromadzimy i wykorzystujemy Twoje dane osobowe oraz jak długo je przechowujemy;
  • Kiedy i dlaczego będziemy dzielić się danymi osobowym i z innymi organizacjami;
  • Prawa i możliwości wyboru, które masz, jeśli chodzi o Twoje dane osobowe

Polityka znajduje zastosowanie, jeżeli korzysta się z usług administratora (zwanych w tej Polityce „naszymi Usługami”).Przez korzystanie z usług należy rozumieć:

  • Kontaktowanie się z poprzez media społecznościowe,
  • Udostępnianie danych osobowych w formularzu kontaktowym.

Niniejsza polityka obowiązuje w przypadku kontaktu odnośnie usług administratora przy pomocy formularza kontaktowego, e-mail, SMS, chat.

Przed podaniem jakichkolwiek danych osobowych na stronie internetowej prosimy o uważne zapoznanie się z regulaminem oraz polityką prywatności tam zamieszczonymi, gdyż nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za strony internetowe innych organizacji.

Kategoria Danych Cel Przetwarzania Zakres Przetwarzania Podstawa Prawna Przetwarzania
Dane użytkowników Za pośrednictwem strony internetowej zbieramy dane tylko w takim zakresie, w jakim jest to niezbędne do zarządzania tymi stronami, zapewnienia sprawnego działania oferowanych funkcjonalności oraz analizowania skuteczności komunikacji. Te dane przetwarzane są w celach statystycznych. W przypadku użytkowników strony www nie jest wymagana rejestracja. Te dane pozostają anonimowe. W trakcie sesji zapisują się w pamięci przeglądarki pliki cookies. Art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora).
Służących badaniu aktywności użytkownika w serwisie oraz poziomu atrakcyjności poszczególnych elementów serwisu, a także w celu zwiększenia Twojej wygody i poprawy zadowolenia z korzystania z nich. Informacje o wszelkich urządzeniach, które są wykorzystywane w celu uzyskania dostępu do usług (w tym marka, model i system operacyjny, adres IP, typ przeglądarki, identyfikatory urządzeń mobilnych, data i godzina dostępu do usług, adres strony internetowej, z której przekierowano). Dane wykorzystywane są do utrzymania sesji online po zalogowaniu się. Art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora).
Dane osób kontaktujących się odnośnie usług, biorących udział w promocjach, konkursach, ankietach Kontakt telefoniczny, pocztą elektroniczną, listownie lub odpowiadając na posty w mediach społecznościowych i na czacie, które zostały skierowane w kwestiach dotyczących serwisów. Dane osobowe podawane za każdym
razem, gdy kontaktujesz się z administratorem odnośnie usług (imię i nazwisko, nazwa użytkownika, dane kontaktowe), w tym telefonicznie, pocztą elektroniczną lub listownie, lub gdy kontaktujesz się za pośrednictwem mediów społecznościowych.
Art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora).

 

OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

 
Okres przetwarzania danych przez Administratora zależy od rodzaju świadczonej usługi i celu przetwarzania. Co do zasady dane przetwarzane są przez czas świadczenia usługi lub realizowania zamówienia, do czasu wycofania wyrażonej zgody lub zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych w przypadkach, gdy podstawą prawną przetwarzania danych jest uzasadniony interes Administratora.

Okres przetwarzania danych może być przedłużony w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed nimi, a po tym czasie jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa. Po upływie okresu przetwarzania dane są nieodwracalnie usuwane lub zanonimizowane.

 

UPRAWNIENIA UŻYTKOWNIKA

 Osobom, których dane dotyczą, przysługują następujące prawa:

  • Prawo do informacji o przetwarzaniu danych osobowych – na tej podstawie osobie zgłaszającej takie żądanie Administrator przekazuje informację o przetwarzaniu danych osobowych, w tym przede wszystkim o celach i podstawach prawnych przetwarzania, zakresie posiadanych danych, podmiotach, którym dane osobowe są ujawniane i planowanym terminie ich usunięcia;
  • Prawo uzyskania kopii danych – na tej podstawie Administrator przekazuje kopię przetwarzanych danych, dotyczących osoby zgłaszającej żądanie;
  • Prawo do sprostowania –na tej podstawie Administrator usuwa ewentualne niezgodności lub błędy dotyczące przetwarzanych danych osobowych, oraz uzupełnia je lub aktualizuje, jeśli są niekompletne lub uległy zmianie;
  • Prawo do usunięcia danych – na tej podstawie można żądać usunięcia danych, których przetwarzanie nie jest już niezbędne do realizowania żadnego z celów, dla których zostały zebrane;
  • Prawo do ograniczenia przetwarzania – na tej podstawie Administrator zaprzestaje dokonywania operacji na danych osobowych, z wyjątkiem operacji, na które wyraziła zgodę osoba, której dane dotyczą oraz ich przechowywania, zgodnie z przyjętymi zasadami retencji, lub dopóki nie ustaną przyczyny ograniczenia przetwarzania danych(np. zostanie wydana decyzja organu nadzorczego, zezwalająca na dalsze przetwarzanie danych);
  • Prawo do przenoszenia danych –na tej podstawie, w zakresie w jakim dane są przetwarzane w związku z zawartą umową lub wyrażoną zgodą, Administrator wydaje dane dostarczone przez osobę, której one dotyczą, w formacie pozwalającym na ich odczyt przez komputer. Możliwe jest także zażądanie przesłania tych danych innemu podmiotowi–jednak pod warunkiem, że istnieją w tym zakresie techniczne możliwości zarówno po stronie Administratora jak i tego innego podmiotu;
  • Prawo sprzeciwu wobec innych celów przetwarzania danych – osoba, której dane dotyczą, może w każdym czasie sprzeciwić się przetwarzaniu danych osobowych na podstawie uzasadnionego interesu Administratora;
  • Prawo wycofania zgody – jeśli dane przetwarzane są na podstawie zgody osoba, której dane dotyczą, ma prawo ją wycofać w dowolnym momencie, co jednak nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed wycofaniem tej zgody;
  • Prawo do skargi – w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO lub inne przepisy dotyczące ochrony danych osobowych, osoba, której dane dotyczą, może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (w sposób określony na stronie internetowej Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Wnioski do Zaczarowany Domek Sc dotyczące realizacji powyższych praw, można złożyć:

  • W formie pisemnej na adres: al. W. Roździeńskiego 88a, Katowice 40-227
  • Drogą e-mailową na adres: zaczarowanydomek@vp.pl

Odpowiedź będzie udzielana na adres e-mail z którego przesłano wniosek, a w przypadku wniosków skierowanych listownie, listem na adres wskazany przez wnioskodawcę, o ile z treści listu nie będzie wynikała chęć otrzymania informacji zwrotnej na adres e-mail (w takim przypadku należy podać adres e-mail).

ODBIORCY DANYCH

  Dane osobowe powierzamy do przetwarzania podmiotom, z którymi na stałe współpracujemy, w szczególności dostawcom odpowiedzialnym za obsługę systemów informatycznych, podmiotom świadczącym usługi księgowe, prawne, audytowe, konsultingowe, firmy wspierające nasze działania marketingowe (w zakresie usług marketingowych) oraz podmiotom powiązanym z Administratorem, w tym jego partnerom handlowym.

Podmioty te działają na podstawie umów powierzenia i na równi z nami są zobowiązane do ochrony danych osobowych.

Ponadto w przypadku korzystania z komunikacji pocztą tradycyjną dane osobowe udostępniamy Poczcie Polskiej oraz innym firmom działającym na podstawie prawa pocztowego.

Administrator zastrzega sobie prawo ujawnienia wybranych informacji dotyczących Użytkownika właściwym organom bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie

Udzielenia takich informacji, opierając się na odpowiedniej podstawie prawnej oraz zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.

Używamy zabezpieczeń komputerowych, takich jak zapory ogniowe i szyfrowanie danych, oraz egzekwujemy fizyczne kontrole dostępu do naszych budynków i plików w celu zapewnienia bezpieczeństwa tych danych. Zezwalamy na dostęp tylko tym pracownikom i podwykonawcom, którzy potrzebują go do wykonywania swoich obowiązków służbowych.

PLIKI COOKIE I PODOBNE TECHNOLOGIE

 Używamy plików Cookiem i podobnych technologii, m.in. takich jak tagi („pliki cookie”), w celu personalizacji i poprawy jakości obsługi, podczas korzystania z naszej strony internetowej. Ta sekcja zawiera więcej informacji o plikach cookie, w tym o tym, w jaki sposób je wykorzystujemy i w jaki sposób możesz dokonywać wyborów dotyczących korzystania z plików cookie.

Jak wykorzystujemy pliki cookie

 Cookies to małe pliki tekstowe zawierające unikalny identyfikator, które są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym, dzięki czemu urządzenie może być rozpoznawane podczas korzystania z konkretnej strony internetowej lub aplikacji mobilnej. Mogą one być używane tylko przez czas trwania wizyty lub mogą być wykorzystywane do mierzenia interakcji z usługami i treściami w pewnym przedziale czasu. Pliki Cookiem pomagają w zapewnieniu ważnych funkcji i funkcjonalności naszej Stron Internetowej oraz w celu poprawy jakości korzystania z nich.

Wykorzystywanie plików cookies, mogą one zostać użyte do następujących celów:

Ulepszanie sposobu działania strony internetowej

Poprawa wydajności stron internetowych

Mierzenie skuteczności naszych komunikatów marketingowych, w tym reklam internetowych

Cookies pozwalają usprawnić sposób działania naszej strony internetowej, tak abyśmy mogli spersonalizować i umożliwić skorzystanie z wielu przydatnych funkcji, które one oferują.

Cookies mogą pomóc zrozumieć, w jaki sposób strona internetowa jest wykorzystywana, przykładowo, do informowania nas o tym, czy podczas korzystania z nich pojawiają się komunikaty o błędach.

Pliki Cookiem tego rodzaju zbierają dane, które są w większości zagregowane i zanonimizowane.

Pliki cookie mogą powiedzieć nam, czy widziałaś/-eś konkretną reklamę oraz ile czasu upłynęło od momentu, gdy została ona wyświetlona. Informacje te pozwalają nam mierzyć skuteczność naszych internetowychkampaniireklamowychorazkontrolowaćilerazyreklamazostała wyświetlona.

Używamy plików cookie także do pomiaru skuteczności naszych komunikatów marketingowych,

przykładowo, poprzez informowanie nas, czy otworzyłaś/-eś marketingową wiadomość e-mail, którą wysłaliśmy.

ZARZĄDZANIE PLIKAMI COOKIES

Pliki Cookiem w przeglądarce internetowej

 Za pomocą ustawień przeglądarki możesz akceptować lub odrzucać nowe pliki Cookiem oraz usuwać już istniejące. Możesz również ustawić przeglądarkę tak, aby powiadamiała o każdym umieszczeniu nowych plików Cookiem na Twoim komputerze lub innym urządzeniu. Bardziej szczegółowe informacje na temat sposobu zarządzania plikami Cookiem można znaleźć korzystając z funkcji pomocy, dostępnej w Twojej przeglądarce internetowej.

Przy opcji wyłączenia niektórych lub wszystkich plików cookies, możesz nie być w stanie w pełni korzystać z naszej strony internetowej.